Zobacz jak wygląda przykładowe szkolenie tutaj
Home staging z elementami fotografii reklamowej, poziom podstawowy
Ilość godzin: 8
Maksymalna liczba uczestników: 12
Cel szkolenia: Uzyskanie podstawowej wiedzy o home stagingu i fotografii reklamowej nieruchomości
Ramowy program szkolenia:
1. Niski koszt – skuteczna sprzedaż, czyli w jaki sposób małymi nakładami pieniężnymi przygotować
nieruchomość do prezentacji. Sprzątanie, odświeżenie, odpowiednie kształtowanie wnętrz, dobór
dodatków.
2. Większy nakład pracy i pieniędzy – tak, ale nie zawsze, czyli kiedy zachęcić klienta na gruntowny
remont i jak go przeprowadzić.
3. Sprzedać lub wynająć, czyli dwa inne podejścia.
4. Pierwsze wrażenie jest najważniejsze, czyli 10 minut, które decyduje o podjęciu decyzji przez
potencjalnego klienta.
5. Światło, dźwięk, zapach, czyli budowanie odpowiedniego nastroju.
6. Siła fotografii, czyli zanim przyjdzie klient. Dobór sprzętu fotograficznego, podstawy kadrowania,
obróbki obrazu oraz jak zlecić wykonanie zdjęć odpowiednim fachowcom.
7. Zawód stylisty wnętrz/homestagera, czyli co trzeba wiedzieć o swojej pracy
Efekty szkolenia: Podstawowa umiejętność inscenizacji nieruchomości, przygotowująca ją do prezentacji i do fotografii.
Materiały szkoleniowe: prezentacje multimedialne, plany mieszkań do ćwiczeń
Inwestycja: 4000 netto (grupa), 100 zł brutto/godzina (zajęcia indywidualne)