Media design, czyli jak animować media społecznościowe.
Ilość godzin: 7
Maksymalna liczba uczestników: 12
Cel szkolenia: Nauka skutecznego pozyskiwania uwagi dla marki w mediach społecznościowych
Ramowy program szkolenia:
1. Co to są media design, content design i czym się zajmują content designer i copywriter
2. Praca z briefem, czyli nie ma czego się obawiać.
3. Zaczynamy od tekstów. Copywriting.
4. Tworzymy grafikę
5. Robimy fotografię
6. Dobieramy Słowa kluczowe, hasztagi
7. Kreujemy skupiającego uwagę posta
8. Oryginalność a serfowanie na społecznościowych falach
9. Kryzysy w mediach społecznościowych i sposoby ich rozwiązywania
10. Narzędzia monitorujące i wspomagające
11. Statystyki
12. Ewaluacja działań
Efekty szkolenia: Umiejętność prowadzenia fanpage’a na Facebooku oraz kanału na Instagramie
Materiały szkoleniowe: prezentacje multimedialne
Inwestycja: 4000 netto (grupa), 100 zł netto/godzina (zajęcia indywidualne)