Real-time marketing, czyli mrugnięcie okiem

Co to takiego 𝗥𝗧𝗠?
Po polsku to „mareting czasu rzeczywistego” lub „marketing natychmiastowy” (ang. 𝑟𝑒𝑎𝑙-𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑚𝑎𝑟𝑘𝑒𝑡𝑖𝑛𝑔) – narzędzie używane szczególnie w social mediach.
Internet odkąd stał się powszechny, zastapił z powodzeniem prasę. Jest najszybszym medium służącym przekazywaniu informacji. Szybszym od radia, telewizji, a nawet plotki.

Szybkość reakcji, nienachalny przekaz, mrugnięcie okiem – to najwazniejsze cechy RTM. Dlaczego to działa, gdy od ponad dwóch dekad przestało, zostając zastąpionym praktycznie suchą, znienawidzoną przez odbiorców szablonową informacją podawaną w stylu policyjnej relacji ze zdarzenia? Z powodu braku kreatywności copywriterów? Nie. Copywriterzy są dzisiaj bardziej błyskotliwi niż kiedykolwiek. Istnieje jedna odpowiedź: poprawność polityczna.
Możemy ją oswajać, przesuwać granice dzięki temu, co kiedyś było standardem: uśmiechem i dystansem do siebie i innych. Wystarczy przypomnieć sobie reklamy z lat ’80 i początków lat ’90.

Autor: | Opublikowano:

Napisz komentarz

Autor: | Opublikowano: